Оформлення замовлень:


  •      Оформлення замовлень за телефонами проводиться з понеділка по суботу в робочі години
  •      Оформлення замовлень через корзину на сайті інтернет-магазину проводиться цілодобово
  • Після оформлення замовлення наш співробітник зв'яжеться за вказаним вами номером телефону для підтвердження замовлення і уточнення деталей

 

Способи оплати Вашого замовлення:


  •      Оплата при отриманні товару післяоплатою, безпосередньо на відділенні Нової Пошти (комісія післяоплати 20 грн + 2%

Зверніть увагу! Комісію Нової Пошти за грошовий переказ оплачує покупець.

ВАЖЛИВО! Для деяких категорій товарів та для всіх габаритних вантажів наложений платіж доступний за мінімальною передоплатою. 

Різницю ви оплачуєте на пошті після огляду товару та  перевірки

  • –  Онлайн оплата за допомогою LiqPay: Visa/MasterCard; Приват24;

  • Онлайн оплата за допомогою MonoPay
  • Оплата частинами від ПриватБанку - до 3 платежів (комісія 0,01% від вартості товару при списанні щомісячного платежу)
  • –   Оплата на банківську картуздійснюється в будь-якому відділенні банку через касу,   термінал самообслуговування  або через систему вашого онлайн-банкінгу
  •       Безготівковий розрахунок - згідно з виставленим рахунком для фізичних та юридичних осіб

 

Увага! Додаткові комісії електронних систем і грошових переказів через касу, оплачуються покупцем в момент оплати.

 

Приємних покупок!

 

Способи доставки Вашого замовлення:


  •      Термін доставки замовлень оформлених до 13:00 становлять від 1 до 3 днів.
  • Конкретні терміни Ви можете дізнатися у нашого консультанта або на сайті перевізника.
  • Відправлення посилок щодня по буднях.
  • Замовлення буде доставлено обраним вами перевізником на відділення або кур'єром за адресою (вказаною в замовленні).
  • Після узгодження замовлення з менеджером Ви отримаєте смс-повідомлення з номером експрес накладної.
  • Після того, як ви отримаєте експрес накладну, ви можете відстежити ваше замовлення за посиланням - Нова пошта
  • Для отримання товару при собі необхідно мати документи, що посвідчують особу.
  • При отриманні замовлення ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте відповідність товару, зовнішній вигляд, цілісність і комплектацію у присутності представника відділення перевізника. Якщо при огляді товару виявлені пошкодження, брак товару або порушення комплектації, Вам необхідно скласти Акт з представником транспортної служби.

Звертаємо увагу! У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.